قوانین را بدانید :
اگر اولین تجربه رانندگی شما در خارج باشد احتمالا با قوانین آشنا نباشید . آژانس اجاره ماشین باید یک نقشه محلی به همراه دفترچه علائم جاده ای آن کشور خاص را به شما بدهد .

مسیرتان را جهت یابی کنید:
جی پی اس و تلفن های همراه ابزارهایی فوق العاده مفید برای مسافران هستند . با این وجود ، شما نمی توانید روی آنتن دادن تلفن همراه خود حساب باز کنید ، همینطور روی جی پی اس که در خارج نیز خوب کار خواهد کرد یا خیر . اگر نگران جهت یابی مسیرتان هستید ، از آژانس اجاره ماشین نرم افزار جی پی اس دریافت کنید . این راه روشی است خوب تا نقشه ای با تمام جزئیات به عنوان پشتیبان جی پی اس در ماشینتان داشته باشید .

پایبند محدودیت ها باشید:
در بسیاری از کشورها ، قوانین رانندگی در حالت مستی به طور قابل توجهی سخت است . اغلب یک نوشیدنی کافی است تا رانندگی شما به عنوان رانندگی در حالت مستی تلقی شود . اگر قصد رانندگی دارید ، بهتر است از خوردن شراب یا آبجو صرف نظر کنید .

زمان اضافی اختصاص دهید :
رانندگی در خارج اغلب متفاوت از کشور خودمان است . برای رفتن به جایی که می خواهید زمان اضافی در نظر بگیرید . گاها محدودیت سرعت در کشورهای دیگر کمتر از حد انتظار شما هستند و این باعث می شود حرکت کردن در مکانی نا آشنا سخت شود . با این مسئله کنار بیایید و کمی زمان اضافی اختصاص دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up